czwartek, 7 sierpnia 2014

Space Needle.

Udostępnij ten wpis:
Trudno zacząć temat Seattle, pomijając Space Needle, więc miejmy to już za sobą. ;)
Space Needle to taka wieża Eiffle'a. Zbudowana z tego samego powodu (światowe targi/wystawa światowa), z tą samą funkcją (widokową).

Cena wjazdu jest kosmiczna (nomen omen), jeśli się nie korzysta z CityPass, o czym pisałam dwa posty temu; windą jedzie się całe 40 sekund, widoki są zacne, ale nie wiem, czy warto stać po to w kolejce (popołudniami widziałam kolejki dłuuugie bardzo) i płacić.
Myśmy przyszli o ósmej rano (jet lag, a na dodatek hotel mieliśmy tuż obok), kiedy nie było kolejek, nie staliśmy do kasy (again - CityPass), wjechaliśmy, popatrzyliśmy (talerz na szczycie się obraca, więc jak pójdziecie do toalety na dłuższą chwilę i wrócicie, to nie róbcie awantury osobie, która zajęła Wasz stolik - to nie Wasz stolik, Wasz stolik odjechał) i zjechaliśmy. Odpękane. Wiele rzeczy w Seattle podobało mi się bardziej.

U stóp Igły - Muzeum EMP - świetne miejsce, napiszę o nim osobnego posta:






A teraz widoczki:

Jak się dobrze przyjrzycie, na horyzoncie majaczy Mount Rainier - czaderski, wielki wulkan. Ostatnio wybuchł w 1894 roku, więc całkiem niedawno. Uznany za czynny, chociaż geologowie się podobno o to spierają. Mój syn liczył na to, że wybuchnie podczas naszego pobytu. Nie rozwiewałam jego nadziei, bo przynajmniej miał jakąś atrakcję. ;)





3 komentarze:

  1. A ja tam lubię space needle bardzo! 18$ dla razydenta to nie tak dużo, do tego dla pasjonatów są dość ciekawe opcje członkostwa. Aż tak mnie jednak tam nie ciągnie:) EMP lepsze! (Mamy membership;)) a co do obracania, to mogę sie mylić, ale wydaje mi sie, ze jedynie restauracja gwarantuje takie atrakcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam coś źle zrozumieć na temat tego obracania. ;)

      Ja tam nadal wolę Wieżę Eiffle'a. :D Wielką fanką Igły nie zostałam, ale byłam, widziałam, żeby nie było. :D

      Co do ceny - 18$ to nie dużo, ale jeśli wjeżdżasz, żeby spędzić z rodziną te pół godzinki na oglądaniu widoków i masz zapłacić od razu trzy razy tyle, to mi się już wydaje kwotą jednak nieco przesadzoną jak za ten poziom atrakcji. ;) To ja już wolę jakieś muzeum za tą cenę. :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia